Švýcarský tým se po vstupu nového sponzora přejmenoval na Alfa Romeo Sauber F1 Team, změnil barvy a přijal mladíky Ferrari: Charlese Leclerca, jenž bude za stáj z Hinwilu letos závodit, a Antonia Giovinazziho, který bude plnit roli rezervního pilota.
Ferrari úzce technicky spolupracuje také s Haasem, jemuž dodává pohonné jednotky a další díly, což způsobilo kontroverzi při vstupu amerického nováčka do světa Formule 1 v roce 2016.
"Myslím si, že to, co dělají [prezident Ferrari] Sergio Marchionne a Maurizio [Arrivabene] je velmi chytré. Mají dobrý vztah s Haasem. To pomohlo Haasu i Ferrari. A to, co teď podnikají se Sauberem, je velmi vizionářské," komentuje Wolff nové spojení.
"S Fredem [Vasseurem] mají na druhé straně šéfa, který se v tomto byznysu velmi dobře vyzná. Může jít o alianci, která by pro nás mohla být nebezpečná," uvědomuje si sportovní ředitel Mercedesu. Proto je otevřený myšlence, že by přistoupili k podobnému kroku.
"Jde o něco, co zvažujeme. Není to lehké, protože nechcete rozptylovat svou vlastní organizaci spolupráci s jiným týmem na druhé straně. Nejsme jediní, kdo mají chytré nápady - vedeme jednání, ale ještě není nic uzavřeno," dodává Wolff, který by chtěl mít v F1 také svůj B-tým.