Přestože oba Renaulty jsou schopné zajíždět časy, které je dostanou do Q3, tak konzistentní závodní rychlost týmu pořád schází. Právě tato oblast byla tím hlavním, na čem Renault při dvoudenních sezónních testech v Bahrajnu pracoval.
Dle Hülkenberga se některé z těchto problémů podařilo částečně vyřešit a v Soči by tak měl černo-žlutý monopost předvádět lepší výkony než doposud.
"Myslím si, že se nám během testů podařila zlepšit závodní rychlost pro Soči. Zase jsme přidali nějaké kousky do skládanky. Samozřejmě je ale těžké cokoliv předpovídat, jelikož Soči je úplně jiný okruh. I tak to ale vidím pozitivně," okomentoval situaci Hülkenberg.
"Auto je na tom v podstatě dobře, je to již jen o detailech, na kterých musíme pořád pracovat. Pozitivní ale je, že přesně víme, o co se jedná. Schází nám přítlak a není nejlepší po aerodynamické stránce. Nakonec bychom chtěli efektivněji využívat gumy během závodů," dodal německý pilot a šampión 24h Le Mans.