Holandský pilot musel strávit během středečních testovacích jízd nějaký čas v garáži kvůli výměně motoru, nakonec necelých dvacet minut před koncem zastavil na trati v zatáčce 12 v samém závěru své závodní simulace, což vedlo k vyvěšení druhé červené vlajky při středečních jízdách. Nicméně Verstappen i přes skutečnost, že spolehlivost ovlivnila počet najetých kilometrů, zůstává optimistický.
Problémy se spolehlivostí francouzské pohonné jednotky jsou zásadní otázkou jak pro vlastní tým, tak pro Red Bull i sesterský tým Toro Rosso. Verstappen pravděpodobnou příčinu svého odstoupení vidí v jednotce rekuperace kinetické energie (MGU-K) a předpokládá, že Renault tuto záležitost má dostatečně pod kontrolou.
"Bylo to při mé druhé simulaci, pouhá dvě kola od kompletní závodní vzdálenosti. Ale získal jsem hodně dat. Musel jsem zastavit ze stejného důvodu jako dnes dopoledne. Ale mám v Renault důvěru, protože jeho lidé už naplánovali změny, takže pro Melbourne už bude všechno v pořádku. Vědí co potřebují, už existuje řešení," prohlásil Verstappen.
Max bez ohledu na předčasný konec dnešních jízd konstatoval, že v něm závodní simulace zanechala velmi pozitivní dojem. Pochopitelně také následovala logická otázka, zda Holanďan v Red Bullu RB13 cítí vítězný vůz.
"Simulace probíhala dobře, i když byla trochu dlouhá, jedete sám a to je trochu nudné. Všechno ale šlo hladce, auto se chová s přibývajícími kilometry dobře. A co se týče vítězství? Předpokládám, že nikdo si tady nemůže schovat nějakou tu vteřinu před ostatními. Uvidíme. Je to dost těžké, protože nevíme, kolik paliva mají ostatní. Auta jsou zcela nová, musíte zkoušet spoustu nastavení, než se vám najednou povede to správné. Neotestovali jsme všechny možnosti co se nastavení vozu týče. Ale zatím všechno probíhá opravdu dobře," dodal Verstappen.