Je třeba přizpůsobit se dnešním trendům sociálních sítí, hlásí šéf Red Bullu

Christian Horner, Daniel Ricciardo a Max Verstappen na pódiu po závodě v Malajsii | foto: Red Bull Content Pool

Šéf rakouské stáje Red Bull Racing si nové kroky ohledně uvolněnosti pravidel, co se týče zveřejňování obsahu na sociální sítě chválí. Skvěle se to prý doplňuje se samotnými televizními přenosy.

Při prvních testech v Barceloně bylo týmům povoleno zveřejňovat více zákulisních informací na sociální sítě. Tyto změny jsou zatím přijímány velmi pozitivně - a to jak fanoušky, tak samotnými aktéry.

"Televizní stanice nebudou moci nikdy nabídnout takový obsah, který dokážeme ukázat my sami. Musíme se doplňovat, jelikož my nebudeme natáčet na trati, to není v našich pravomocích. Ale tím, že budeme moci nabídnout trošku osobnější pohled na jezdce a zákulisní info, tak to donutí fanoušky zapnout telku a koukat na velké ceny. Myslím si, že je to pro dobro všech.

Fanoušci touží po zákulisních informacích, je skvělé, že jsme nějaký další obsah mohli pouštět do světa. Ve výsledku je to akorát reklama pro Formuli 1, jelikož počty fanoušků na sociálních sítí rostou. To jsou potencionální diváci, kteří si v neděli zapnout televizi. Krásně se to tak doplňuje. 

Vypustili jsme ven spoustu nového obsahu. Dokonce mě dali na Instagram a mělo to skvělé ohlasy. Je to výborná reklama pro sport a skvělý způsob, jak se spojit s fanouškovskou základnou. Dnes lidi obsah konzumují jinak. Stačí, když  dnes vlezete do vlaku, každý kouká do telefonu. Proto se na tyto platformy musíme dostat. Bude to mít jedině pozitivní přínos,"  řekl pro Motorsport Christian Horner.

Doporučit článek

Diskuze:

Počet příspěvků: 1 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy