Bude třeba pořádně pumpovat železo, tvrdí Palmer ohledně náročnosti řízení

Jolyon Palmer v Mexiku | foto: Renault Sport F1

Britský pilot se rozpovídal o náročnosti řízení nových monopostů. Palmer tvrdí, že piloti, kteří se přes zimu nebudou potit v činkárně, na to letos doplatí.

Širší přední a zadní křídla společně s širšími pneumatikami Pirelli by měly v letošní sezóně zajistit zlepšení časů zhruba o 5 vteřin na kolo. Na rovinkách by monoposty rychlejší být neměly, ale co se týče zatáček, tam by to měla být již jiná písnička. 

Jolyon Palmer v závodě v Abú Zabí | foto: Renault Sport F1

Dle pilota stáje Renault, Joylona Palmera, budou nová auta o dost náročnější na ovládání a jezdci, kteří na sobě přes zimu nebudou makat, budou odhaleni.

"Myslím si, že to bude velký rozdíl. Zatím přesně nevíme, jak moc se to projeví. Známe sice čísla, ale nevíme z praxe, jak se budou chovat pneumatiky. 

Pokud to bude tak, jak ukazují naše výpočty, tak si myslím, že se brzy ukáže, kdo poctivě přes zimu chodil do posilky,  a kdo na to kašlal. Pokud jezdci nebudou cvičit, tak na to doplatí. Bude se jezdit rychleji a bude to fyzicky mnohem náročnější. Těším se na to," okomentoval situaci Palmer.

Doporučit článek

Diskuze:

Počet příspěvků: 0 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy