Podle Ricciarda bude Ferrari v USA hodně silné

Sebastian Vettel s Ferrari v Austinu | foto: circuitoftheamericas.com

Daniel Ricciardo z Red Bullu očekává v Austinu tuhý souboj s Ferrari, které podle něj bude velmi silné.

Oba vozy Ferrari se kvalifikovaly do druhé řady před Red Bully už minule v Japonsku, jenže Sebastian Vettel a Kimi Räikkönen byli kvůli penalizacím odsunuti dozadu - Němec za náraz do Nica Rosberga v Malajsii a Fin kvůli výměně převodovky, která musí vydržet 6 závodů po sobě.

"Myslím, že Ferrari bylo posledně extrémně rychlé. V Japonsku odvedli velmi dobrou práci, zřejmě byli rychlejší, než jsme čekali. Ale tak už to chodí: na některých místech, kde jsme to nečekali, jsme byli rychlejší my, ale jinde jako v Japonsku jsme si zase mysleli, že budeme rychlejší než oni, a nebylo tomu tak,"  komentuje Ricciardo.

"Je to pro všechny stále trochu matoucí vědět, kdo má lepší balík a která trať bude komu vyhovovat. Možná jim ten víkend vyšel a dali všechno dohromady. Seb ale neskončil na pódiu. Neviděl jsem celý závod, ale vypadalo to, že auto na to měl. Myslím, že zřejmě nedosáhli to, na co měli. Nicméně očekávám, že tady budou hodně rychlí," pokračuje jezdec Red Bullu.

Rychlé zatáčky v první sektoru podle něj budou Ferrari vyhovovat: "Myslím, že to bude těsné. Teď jen odhaduji. Rychlé věci v 1. sektoru jsou zřejmě podobné tomu, co jsme měli v 1. sektoru v Suzuce - a oni tam byli hodně silní. Podle mě budeme muset odvést prvotřídní práci, jestli před nimi budeme chtít skončit s oběma vozy - všechno musíme zvládnout na výbornou."

Daniel Ricciardo před závodem v Austinu očekává, že Ferrari bude v hodně dobré formě | foto: Red Bull Content Pool

Proč v Suzuce ztrácel na Verstappena - s humorem i vážně
Pak se s úsměvem vrátil k tomu, proč v Japonsku na svého týmového kolegu Maxe Verstappena tolik ztrácel: "Měl jsem příliš mnoho žeber, trochu moc jsem vzadu vážil a auto pak sedělo moc nízko. Tým řekl: 'Musíte si hledět svou dietu, pane,' a já jsem řekl, že když mám jezdit rychle, tak budu jezdit rychle bez ohledu na to. Nakonec se mi to vrátilo, ale hej, chybami se člověk učí, jak se říká."

"Mám-li být upřímný, tak jsem měl odlišné nastavení - myslím u zadních pružin. Proto jsem musel jezdit s odlišnou světlou výškou, což mělo vliv," vysvětluje už vážněji Ricciardo.

Renault navíc při analýze jeho pohonné jednotky přišel na to, že standardizovaný průtokoměr nebyl přesný. "Na něco jsme pak přišli u průtokoměru. Stále jsou trochu nekonzistentní, jak můžete vidět mezi auty. Někdy je toho v nich více než v jezdcích. Jde o štěstí při výběru," dodává Australan.

Doporučit článek

Diskuze:

Počet příspěvků: 0 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy