Stáj z Milton Keynes stáhla na Scuderii v posledních dvou závodech 31 bodů, nyní ji na druhou příčku v šampionátu schází už jen 6 bodů. Pomohly ji k tomu pokroky v oblasti šasi, ale také velké zlepšení Renaultu, jehož motory si přejmenovává na TAG Heuer dle svého švýcarského sponzora.
V čem Red Bull ještě za Ferrari zaostává? "V ničem. Myslím, že máme velmi silné auto, silné piloty a motor se zlepšuje. Nemyslím si, že je něco, čeho bychom se museli obávat," hrdě odpovídá Horner, jehož tým měl naposledy v Silverstone výrazně navrch a Max Verstappen dokonce bojoval o druhou příčku s Nicem Rosbergem z Mercedesu.
Ferrari sice věří, že šlo o ojedinělý výpadek daný chladnějším počasím, deštěm a konfigurací okruhu, podle Hornera však Red Bull nebude ztrácet ani v následujících podnicích.
"Doufejme, že následující okruhy budou hrát do našich karet, takže po zbytek roku s nimi půjde o vyrovnanou bitvu, tím jsem si jistý. Chystají ale novinky a mají dva skvělé piloty," ukazuje šéf Red Bullu na svého soupeře z Maranella.
Zároveň věří, že jeho tým má dostatek zdrojů, aby dále vylepšil své letošní auto, přestože se již musí soustředit i na příští rok: "Žonglujeme s mnoha talíři. Máme současné auto, máme přechodné auto, s nímž podporujeme testování pneumatik, a máme auto pro příští rok. Zdroje jsou ale řádně rozdělené všem odlišným výzvám."