Na jednu stranu se tak nelze divit Ferrari, že je proti omezení počtu testovacích dní - čím méně se bude testovat, tím větší výhodu bude mít Michelin.
Bridgestone dnes dodává pneumatiky pouze Ferrari, Jordanu a Minardi a je jasné, že hodnotná data má pouze od Ferrari, kterému ostatně dělá pneumatiky doslova na míru. To je jediná výhoda oproti Michelinu, který musí volit kompromis mezi potřebami více špičkových týmů.
Dnes přiznal Hiroshi Yasukawa, sportovní ředitel Bridgestone, že japonská pneumatikářská společnost hledá ve Formuli 1 dalšího partnera vedle Ferrari. Bridgestone letos pociťuje i ztrátu soukromé stáje Sauber, která přecejen testovala výrazně častěji, než Jordan a Minardi.
"Naše spolčenost vždycky plnila závazky," ujistil Yasukawa malé týmy Jordan a Minardi, že jim pneumatiky bude dodávat i nadále. "Hlavní nevýhodou je nedostatek testovacích kilometrů oproti Francouzům, přestože Ferrari testuje velmi intenzívně."
Foto: Scuderia Ferrari
Bridgestone potřebuje více partnerů
Michelin má obrovskou výhodu v množství nasbíraných dat v testech.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Halinu Pawlowskou zradilo zdraví: Jaká je prognóza na následující měsíce?
-
Jiří Langmajer čekal v Himalájích na zázrak! Myslel, že už nezvládne jít dál
-
Martin Dejdar řekl, co je zrůdné! Jde o politiku
-
Jaromír Soukup si to nechal pro sebe! Tajemství prozradil advokát Hanychové
-
Počasí: Zimu do Česka přinesla tlaková níže Caetano. Co od ní můžeme čekat?
-
Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton
-
V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton
-
"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul
-
"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul