Na jednu stranu se tak nelze divit Ferrari, že je proti omezení počtu testovacích dní - čím méně se bude testovat, tím větší výhodu bude mít Michelin.
Bridgestone dnes dodává pneumatiky pouze Ferrari, Jordanu a Minardi a je jasné, že hodnotná data má pouze od Ferrari, kterému ostatně dělá pneumatiky doslova na míru. To je jediná výhoda oproti Michelinu, který musí volit kompromis mezi potřebami více špičkových týmů.
Dnes přiznal Hiroshi Yasukawa, sportovní ředitel Bridgestone, že japonská pneumatikářská společnost hledá ve Formuli 1 dalšího partnera vedle Ferrari. Bridgestone letos pociťuje i ztrátu soukromé stáje Sauber, která přecejen testovala výrazně častěji, než Jordan a Minardi.
"Naše spolčenost vždycky plnila závazky," ujistil Yasukawa malé týmy Jordan a Minardi, že jim pneumatiky bude dodávat i nadále. "Hlavní nevýhodou je nedostatek testovacích kilometrů oproti Francouzům, přestože Ferrari testuje velmi intenzívně."
Foto: Scuderia Ferrari
Bridgestone potřebuje více partnerů
Michelin má obrovskou výhodu v množství nasbíraných dat v testech.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Simona Stašová poprvé promluvila o zdravotních problémech Jiřiny Bohdalové!
-
Katy Perry: Každá zpěvačka by měla Madonně poděkovat za zboření bariér!
-
Hvězda amerického Love Islandu Eva Zapico obviněna z finančního podvodu
-
Volby do Senátu 2024 vyhrálo ANO! Slaví Šlachta, končí Hilšer
-
Jennifer Aniston si našla lásku na natáčení Přátel
-
GP SINGAPURU - PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Před poslední přestávkou hledají týmy i piloti optimismus
-
GP SINGAPURU: Chybující Norris opět převýšil „zbytek světa“, Ferrari se rehabilitovalo
-
GP SINGAPURU: Prohlášení po kvalifikaci - většina pilotů se vkládá naděje do zítřejšího závodu
-
GP SINGAPURU: Zoufalá kvalifikace pro Ferrari, Norris zúročil tréninkovou převahu