Zejména v zatáčce Jochena Rindta znamená vychýlení vozu z dráhy a najetí na tyto žluté segmenty značné problémy. Pilot má v podstatě dvě možnosti: buď přes nový prvek přejede, což může znamenat menší či větší poškození vozu - Verstappen si tu urazil koncovku předního křídla, nebo volit širší stopu, obrubníky objet, čímž se ale paradoxně pilotovi naskytne lepší nájezd na cílovou rovinku.
Max Verstappen si ale "užil" novinky ještě jednou: mezi zatáčkami Rauch a Wirth přeskákal sadu žlutých "bochánků" na vnější straně trati a poté zamířil do únikové zóny, neboť přední pravé kolo se mu na závěsech jen bezmocně kývalo. Holanďan z vozu vystoupil a dojel na mopedu traťového komisaře do depa, kde se mohl k incidentům vyjádřit.
"Ty obrubníky v rychlých zatáčkách jsou opravdu nebezpečné. Je neuvěřitelné, že se tam ty žluté nesmysly objevily," prohlásil stroze. Trénink pro něj po hodině při druhém incidentu samozřejmě skončil a je otázkou, zda se týmu podaří dát jeho Red Bull dohromady.
Vyskytly se první názory, že může dojít ke zpětné demontáži, každopádně ony žluté obrubníky mají tendenci vyhazovat vůz do vzduchu, případně na nich pilot může ztratit kontrolu nad vozem. Rozhodně nemají pouze zpomalovací funkci.