"Je to jako bychom se v určitých oblastech vraceli zpět, netuším proč. Možná se předpokládalo, že se na okruhu bude jezdit obráceně. Je to škoda, protože jeho velká část je dobrá. Podíváte se na věci a všechno to vypadá dobře," uvádí Button po první prohlídce trati, kterou upravoval Hermann Tilke.
"Líbí se mi rozvržení. Myslím, že v určitých místech je vzrušující, ale jsou tam zkrátka některé věci, které by potřebovaly dořešit. Jsem si jistý, že Charlie [Whiting] se mě zeptá, proč jsi nejdříve nepromluvil se mnou. Ale na to jsem neměl šanci a stejně už podle mě nic nezmění," pokračuje v kritice Button.
Nelíbí se mu některé únikové zóny, na což upozorňoval i Nico Rosberg, či některá úzká místa, kde zkrátka F1 bude muset doufat, že se v nich žádné auto nepokazí a nezůstane tam stát.
"Nelíbí se mi několik zatáček. Tak usilovně pracujeme na bezpečnosti, neustále vylepšujeme okruhy, a pak dorazíme sem a zatáčky 3, 7 a 14 nemají vůbec žádnou únikovou zónu. Zatáčka č. 7 má tři Tecpro bariéry a pak betonovou zeď na okraji dráhy. Ale opravdu s tím moc nenaděláte, protože tam stojí v cestě budova," kroutí hlavou pilot McLarenu.
"Je to fakt škoda. Snad provedli své testy. Monako také nemá moc únikových zón, jenže tohle je vysokorychlostní městský okruh. Není jako Monako... pokud tam dojde k nehodě, pak půjde o problém," tvrdí Button.
"V bezpečnosti jsme urazili velký kus cesty, vylepšili jsme ji, a některé problémy, které jsme měli v minulosti, tady stále jsou. V některých zatáčkách to tak nevypadá, ale možná se mýlím," dodává Brit.