Ačkoliv často hovoří o tom, že jim nechybí rychlost, zatím se jim nepodařilo Mercedes porazit a naopak se před ně dere Red Bull. Ferrari v Monaku opět zaplatilo cenu za špatnou kvalifikaci a pódiové umístění jim uniklo.
Snaží se nyní zaměřit na práci s pneumatikami, jejich tlakem a zvažují další vylepšení motoru. To poslední představili v Rusku a využili na něj tři žetony. Před závodem v Kanadě v Maranellu přemýšlejí, jak postupovat dál.
"V oblasti motoru představíme nějaké novinky. Zatím však nevíme, zda nás to bude stát další žetony. Komunikujeme s FIA a rozhodnutí je na nich," cituje šéfa týmu, Maurizia Arrivabeneho server Motorsport.
Hlavním cílem je však prý zlepšení kvalifikačních výkonů. "Bylo tomu tak v Barceloně a nyní i v Monaku. Problémem je sobotní odpoledne. Musíme to pochopit, protože je absurdní, že máme jistou rychlost v Q1 a Q2, ale když na tom záleží, nedokážeme ji zopakovat. Hovoří se o provozním okně pneumatik, ale chce to hloubkovou analýzu toho, co se děje," komentuje situaci.