Některé týmy se s tím dokázali vyrovnat rychleji než jiné. Má se za to, že během jízdy dokážou "legálně" snížit tlak v pneumatikách, a tak získávat znatelnou konkurenční výhodu.
McLaren se ve snaze obejít tento problém již dotazoval Mezinárodní automobilové federace na to, co je a co není v souladu s pravidly, pokud jde o minimální tlaky, které stanovuje Pirelli a na které dohlíží FIA.
"Abych byl upřímný, tak nevím, co dělají ostatní týmy. Máme nějaký názor či určitá podezření, musíme se ale soustředit na své vlastní problémy. Myslím, že nejsme jediným týmem s tímto scénářem či s tímto problémem, abychom dostávali z pneumatik to nejlepší," popisuje Boullier.
"Pracujeme na tom, snažíme se obejít tyto vysoké startovní tlaky, které ničí přilnavost vozu a také přispívají k tomu, že se vaše pneumatiky drolí dříve, než je potřeba," dodává závodní ředitel McLarenu, který včera prožil úspěšný závod, když Fernando Alonso dojel na pátém a Jenson Button na devátém místě. Z Monaka si tak odvezl 12 mistrovských bodů, stejně jako například Ferrari.