Změny technických předpisů přinesou širší vozy s širšími křídly, pneumatikami a s většími difuzory. Cílem je zrychlení o pět vteřin na kolo. Někteří piloti však vyjádřili obavy, že s rostoucím přítlakem bude předjíždění ještě těžší než dnes, podle Tota Wolffa a Pata Symondse bude dokonce "významně horší."
Boullier je ale jiného názoru: "Já vlastně nesouhlasím s komentáři mých soupeřů v médiích. Pravidla byla navržena tak, aby auto vytvářelo více přilnavosti z pneumatik, tedy mechanicky, což by nemělo uškodit počtu předjíždění."
"Navíc vliv předního křídla bude nižší, protože podlaha a difuzor budou vytvářet více přítlaku, což umožní více předjíždění. Všechno to pomůže zvýšit počet předjížděcích manévrů možná o 5 %, protože současné předjížděcí manévry vycházejí z DRS a pneumatikových pravidel," pokračuje závodní ředitel McLarenu.
Důležité podle něj bude, aby si závodění s novými monoposty užívali piloti, což bude mít pozitivní dopad: "Je to dobré, když pilot vstoupí do F1, aby stále měly ten 'wau' efekt, o který jsme trochu přišli. Myslím, že fanoušci možná nepoznají rozdíl, ale tito kluci budou šťastnější, že budou řídit rychlejší auta s vyšší přilnavostí."
"My to podporujeme. Když jsou s řízením auta spokojenější piloti, pak to povede k lepší show a fanoušci budou také spokojenější. Je to tedy dobré pro Formuli 1," dodává Boullier.