Nejrychlejší zastávku si po Číně připsal opět Williams, který se této činnosti po loňské sezóně hodně věnoval. Minulý rok jej trápily pomalé zastávky a časté záseky matek, proto své řešení přepracoval, přibral trenéra a vylepšil své vybavení, což se mu vyplácí.
Massu v 18. kole přezul za 2,23 sekundy a v 46. kole za 2,7 s. Bottas se v boxech ukázal pouze jednou, ale i jeho tým z Grove vyslal zpět na trať velmi rychle - zdržel se jen 2,76 s.
Druhou nejrychlejší zastávku v Soči předvedl McLaren, když Alonsa v 21. kole přezul za 2,46 s, Buttonova zastávka však trvala přes 3,4 s. Velmi dobře si počínal i Mercedes v případě Rosberga (2,5 s), čtvrtá nejrychlejší zastávka byla k vidění u Ferrari (2,73 s).
Většina pilotů dnes startovala na super-měkkých pneumatikách, s měkkými se na rošt postavili pouze Ericsson, Gutiérrez a Hülkenberg (ten však s Harjantem skončil už v první zatáčce).
Na jednu zastávku dle našich včerejších předpokladů (viz analýza sektorů s naznačením strategií) kvůli nízkému opotřebení a degradaci pneumatik vsadilo hned 11 klasifikovaných pilotů, dvakrát do boxů zamířilo sedm jezdců: Ericsson, Gutiérrez, Kvjat, Massa, Pérez, Ricciardo a Wehrlein.
Nejdelší stint na super-měkké směsi absolvoval Ericsson (27 kol), na měkké Sainz (41 kol) a na středně-tvrdé Kvjat - jeho 51 kol představovalo 96 % závodu vypsaného na 53 okruhů.