Upozornil na to prezident Ferrari Sergio Marchionne, který vyzval šéfy F1 ke změně přístupu v oblasti digitálních platforem, což by pomohlo přilákat diváky mladší generace. S ohledem na pomalou reakci v této oblasti se F1 propadla ve sledovanosti především za americké sportovní akce, které vyšly divákům na sociálních sítích vstříc.
Marchionne si rovněž myslí, že nezájem mladší generace o F1 je do jisté míry dán i poměrně komplikovanými pravidly, jejichž struktura může lidi odradit. "Když si někdo kupuje počítač, nezajímá ho jaké procesory a kolik je jich uvnitř, ale jaký má výkon. Kdybych měl někomu vysvětlovat jak se dělá motor, seděli bychom nad tím několik hodin a drtivou většinu by to nudilo."
Rodák z italského Chieti svou vizi dále rozvinul: "Pro veřejnost bychom měli některé věci zjednodušit, to by se rozhodně mělo zařídit. Pravidla jsou příliš složitá. Musíme se dostat blíž k lidem, zejména těm mladším. Ale to je téma, které se týká především FOM. Přitáhnout k F1 mladé lidi, mluvit jejich jazykem a poskytnout jim dostatečnou pozornost v digitálním světě."