Rakouský tým se loni snažil dohodnout s Mercedesem a s Ferrari, ti však vzhledem k jeho konkurenceschopnosti spolupráci odmítli, a tak zůstal u Renaultu. Red Bull očekával pomalejší vstup do sezóny s tím, že se zlepší až od Kanady po vylepšení francouzských motorů, jenže po třech závodech na Ferrari ztrácí jen 4 body a jeho pilot Daniel Ricciardo je před Kimim Räikkönen i Sebastianem Vettelem.
V Číně potvrdil, že jeho šasi patří k těm nejlepším ve startovním poli, když v pomalých zatáčkách již dokonce předčí i Mercedes. "Udělali bychom ohromnou chybu," komentuje Marchionne loňskou situaci, kdy spolu jednali o dodávkách motorů.
"Nicméně i tak by neměli být před námi, a tohle jen potvrzuje chyby, které jsme [v kvalifikaci] udělali," vrací se šéf Ferrari k závodnímu víkendu v Číně.
Kvality vozu Red Bull si všímá i sportovní ředitel Mercedesu Toto Wolff: "Když se podíváte na jejich rychlost, tak je velmi silná. Bylo by to příjemné, kdyby se dostali zpět do hry, když vezmeme v úvahu, že Ricciardo přišel kvůli defektu o svůj závod. Můžete si představit, že by dal Vettelovi celkem zabrat. Když se tedy ohlížím za tímto víkendem, tak se zdá, že získali celkem dost výkonnosti."