Fin měl pomalejší rozjezd, proto se hned propadl za oba Williamsy a Red Bull Daniela Ricciarda. Trvalo mu to sedm kol, než se dostal zpět za vedoucího Rosberga - to už ale ztrácel 11,816 sekund. Při lepším startu mohlo být dle šéfa Ferrari vše jinak.
"Kimi měl na startu trochu problém, na což docela dost doplatil, protože pak předjížděl tři auta před sebou. Možná - a to možná zdůrazňuji - tak přišel o vítězství v závodu. Když počítáte, pak je to jednoduché. Nesnažím se nic vynalézt," hodnotí Arrivabene výkon svého pilota, jenž nakonec dojel druhý se ztrátou 10,282 sekund na Rosberga.
"Myslím, že způsob, jakým Kimi odjel závod, byl parádní. Když se podíváte, jak po vnějším obrubníku předjel Ricciarda, tak mi to připomnělo staré časy, kdy spolu piloti odvážně bojovali. Z mého pohledu to tedy bylo velmi dobré," pokračuje šéf Ferrari.
Tým se mezitím stále snažil objasnit příčinu totálního selhání motoru s vnitřním spalováním u Sebastiana Vettela během zaváděcího kola: "Dívají se na to. Vypadá to na ventil nebo kus vstřikovací trysky. S touto strategií a s přihlédnutím k výkonnosti Kimiho, i když naše jistoty nejsou vždy správné, bychom mohli se Sebastianem odjet velmi dobrý závod."
Na otázku, zda ho nespolehlivost znepokojuje vzhledem k problémům v Austrálii i v Bahrajnu, Arrivabene odpovídá: "Záleží na tom, co se pokazilo. Momentálně to může být ventil nebo kus vstřikovací trysky. Tým musí motor prohlédnout - to je první stručná zpráva, kterou mi podali."