Zdá se, že i letos je Mercedes W06 tím nejrychlejším autem ve startovním poli. Na startu jsou však 'stříbrné šípy', jak se zdá, zranitelné. To se ukázalo hned v Melbourne, následně Mercedesy nemohly využít svoji výhodu, protože jezdily za jinými vozy. V Bahrajnu start nedopadl už tak špatně.
Možností dostat se vpřed je málo - předjíždí se obtížně a výhodnější taktika se vymýšlí také obtížně. U Mercedesu si tuto nevýhodu uvědomují a Toto Wolff přiznává: "U nás je teplotní okno spojky velmi úzké. Když se jezdcům povede v něm zůstat, tak mají dobrý start.
Pokud se spojka přehřeje nebo naopak nedostatečně zahřeje, pak zažijí jezdci podobný start jako Lewis v Austrálii." Mercedes už začal pracovat na nápravě problému. Po vzoru svého motoru se rozhodl vydat vlastní cestou i v otázce spojky.
"Ve vývojovém oddělení Daimleru jsme požádali o podporu. Doba, kdy budeme mít vlastní novou spojku, se počítá spíše na měsíce než na týdny," přiznává však šéf týmu.