Felipe Massa se také do jisté míry opřel do odpůrců Halo konceptu s tím, že není potřeba ze sebe dělat "krále". "Jsem velkým příznivcem bezpečnosti. Pokud se nám podaří zachránit život nebo při nehodě zabránit zranění pilota, pak se budu o toto řešení zasazovat," tvrdí Massa, který si svůj dramatický příběh prožil v tréninku na Grand Prix Maďarska 2009, kdy ho zasáhl do hlavy uvolněný díl vozu Rubense Barrichella.
"Opravdu si nemyslím, že musíme v F1 závodit jen proto, abychom riskovali život nebo být ohroženi jen kvůli lidem. Skutečně si myslím, že takhle by to nemělo být. I proto se zasazuji o zlepšení bezpečnosti. Ať to je Halo koncept, ať to je cokoli, co nám pomůže ji vylepšit... Vždyť jsem ztratil svého přítele, Julese Bianchiho. Sice nevím, jestli by Halo koncept jeho osudu zabránil, ani si to nemyslím, ale nechci, aby se podobná věc opakovala. Pokud to může pomoci, pak jsem pro," emotivně líčí svůj názor Massa.
"Nechci být králem. Nebudu říkat »Nic takového nepotřebuji, můžu závodit bez přilby, jsem král«. To opravdu nemám rád. Chci jenom, aby se situace pro piloty a jejich bezpečnost zlepšila," dodává Massa.
Padla samozřejmě také otázka, zda by jeho zmíněnému zranění mohlo podobné zařízení zabránit. "Myslím, že pokud by pružina narazila na nějakou překážku předtím, než zasáhla mě, určitě by to mělo mnohem menší důsledek. Záleží na tom, o jaký typ nehody se jedná."
Pochybnosti o konceptu Red Bull
Red Bull představil další řešení, které vypadá jako štítek u starších stíhaček - plastový kryt zvedající se před kokpitem vyztužený dvěma sloupky v čele a zesíleným okrajem. Massa má ohledně tohoto řešení obavy týkající se dobré viditelnosti.
"Studie, které jsem od Red Bullu viděl, se mi nelíbí řešením po stranách, kam se hodně často díváme, takže výhled by byl ještě horší. A vypadá to jako buggy. Ale pokud toto řešení bude bezpečnější a budeme ho muset použít, nebudu proti. Musíme ale použít řešení, které nás nebude omezovat ve výhledu."
Massa se rovněž obává druhotných jevů. "Jak to bude ohledně okna vpředu s chlazením a dalšími aspekty, bude nutné s tím ještě pracovat. Pokud si nebudeme jistí na 100 %, co chceme udělat, a Halo koncept je v tuto chvíli něčím bezpečnějším, možná můžeme leccos za rok nebo dva vylepšit. Ale musíme ho opravdu dosáhnout."