Podobně strastiplná sezóna jako minulý rok se opakovat nebude, přesto podle něj motor ani auto ještě stále není tam, kde by měly být. McLaren v předsezónních testech hodně dílů otestovat nestihl, proto v Barceloně významných pokroků s šasi nedosáhl. V prvních závodech ale má dojít ke znatelnému zlepšení.
"Věřím, že se nebudeme potácet vzadu, ale před sebou máme stále ještě hodně práce, než podle mě budeme řádně konkurenceschopní. Zbývá ještě hodně práce na nalezení nastavení, které nám bude opravdu fungovat, protože ho stále ještě nemáme. Potřebujeme tedy stále odvést moc práce," konstatuje Button.
Loni kvůli nedostatečně výkonnému ERS systému pohonné jednotky Honda často vypadával už v první části kvalifikace, podle něj si ji ale s novým formátem budou užívat o něco déle.
"V kvalifikaci šlo zřejmě o jednu či dvě desetiny, protože jsme nemohli naplno vyžívat energii po celé kolo ani v kvalifikaci. Nyní to lze snadno, což představuje slušné množství času, ale stále musíme odvést více práce na tom, abychom byli opravdu konkurenceschopní v každé oblasti - na pohonné jednotce, také na autě samotném s aerodynamikou nás čeká mnoho práce, než budeme řádně konkurenceschopní," upozorňuje Button.