Novinky
-
Je jasno: Formule 1 odsouhlasila zmrazení motorů
-
Fisichella se vrací k záskoku za Massu: Nemohl jsem odmítnout!
-
Magnussen nemá zájem o roli náhradníka Haasu, zaměří se na vytrvalostní závody s Peugeotem
-
Je to totální nesmysl, štve expilota F1 Petrova. Co ho tak rozčílilo?
-
"S motorem Renault bychom nemohli vyhrávat," obává se Red Bull prosazující zmrazení pravidel
-
Konečně: Hamilton se dohodl s Mercedesem, podepsal jednoletou smlouvu
-
"Špatná pravidla, promarněná příležitost," lamentuje Newey před velkou změnou v roce 2022
-
Rok 2008 mohl v McLarenu okořenit souboj titánů. Jednali jsme s Vettelem, přiznal Haug
-
Investovat v F1 raději do jezdce nebo do vozu?
-
Mazepin má smůlu, stal se z něj „neutrální" sportovec
-
Laškující Ricciardo. Prozradil, na co se u McLarenu těšil nejvíc
-
U Aston Martinu panuje z Vettela nadšení. Ke komu ho přirovnal Szafnauer?
-
Stroll: Aston Martin čínské automobilce neprodám. Tamější média na to mají jiný názor
-
Když věci nebudou fungovat, končím, říká šéf Ferrari Binotto
-
"Vettel musel Ferrari opustit," hodnotí šéf Mercedesu
-
Grosjean se závoděním nekončí. Pilot, který přežil vlastní smrt, už zná nové působoště
-
Haas nemůže nastartovat nový motor Ferrari, vývojové žetony nevyužil
-
Čeká ho životní výzva, přesto chtěl se závoděním seknout. Co pomohlo Pérezovi vytrvat?
-
Hamilton letos získá další titul, bez vítězného auta by ale nedominoval, myslí si Alonso
-
Gasly se nakazil Covidem-19, léčí se v Dubaji
-
"Neměli bychom nejslabší motor, pokud by nedošlo ke zmražení pravidel," hlásá Ferrari
-
Film o Schumacherovi dostal zelenou. Kdy bude uveden do kin?
-
Moc závodů? Možnost pracovat v F1 je výsadou, reaguje Steiner
-
Kdo jsou sponzoři týmů F1 a kolik je to stojí?
Rubriky zpravodajství