Domenicali ukončil své působení u Ferrari v dubnu 2014, kdy tehdejší prezident Luca di Montezemolo nadále nereflektoval na jeho služby. Po příchodu k Volkswagenu se hovořilo o tom, že padesátiletý Ital, pocházející z místa motoristům zaslíbeného, totiž z Imoly, má mít na starosti vstup automobilky do F1, konkrétně značky Audi pod koncern VW spadající.
Domenicali však má hrát v plánech Volkswagenu jinou roli, nahrazuje ve funkci prezidenta legendárního výrobce luxusních vozů Automobili Lamborghini SpA. Stephana Winkelmanna, který bude mít na starost oddělení Audi, divizi Quattro GmbH.
Naskýtá se tak otázka, zda Domenicali nebyl jmenován k Lamborghini za podobným účelem jako v předchozím případě, aby značku v budoucnu dovedl do Formule 1. Automobilka, u jejíhož zrodu stál výrobce traktorů Ferruccio Lamborghini, vznikla údajně jako trucpodnik poté, co Lamborghinimu Ferrari odmítl připravit motor na jeho přání. "Zemědělec s botami od hnoje", jak byl Lamborghini nazýván, vyprodukoval úžasné stroje, kterých se po silnicích moc neprohání, ale jména jako Jotta, Miura, Countach, Murcielago vždy rozvibrují srdeční sval milovníků rychlých a elegantních vozů.
Firma Lamborghini dodávala na konci 80. a začátku 90. let motory pro týmy Ligier, Larrousse-Lola, Larrousse-Venturi, Minardi a Lotus, v roce 1991 se objevil na tratích i vůz Lamborhini, ale jeho historie je nesmírně komplikovaná a v konečném důsledku s ním samotná automobilka neměla moc společného. Určitě se k tomuto příběhu vrátíme.