Po třech vítězstvích Red Bull v roce 2014 udělal Renault v následující sezóně krok zpět v oblasti spolehlivosti i výkonnosti svého motoru a výraznějšího úspěchu se nedočkal. Po převzetí Lotusu i rozpočtu nyní tvrdí, že se mu daří ve vývoji letošní pohonné jednotky, která u rakouského týmu ponese jméno TAG Heuer.
Svých jedenáct z dvanácti žetonů, které měl loni k dispozici, využil až v posledních závodech, navíc znatelné zrychlení na dráze nepřinesli. Podle Abiteboula ale tehdejší novinky byly důležité, protože se mohli zaměřit na ty správné oblasti.
"Víme, na čem musíme pracovat. Už tehdy šlo o stejnou oblast, kterou ohromně změníme během tohoto roku. Nejde o úplně ten stejný koncept, ale o přibližně stejné místo motoru," uvádí šéf Renaultu.
Na otázku k pokrokům před začátkem letošních testů Abiteboul dále odpovídá: "Jde to dobře. Máme ve vývoji dobré věci. Nějaký čas to potrvá, než je implementujeme a uvidíme je na dráze, máme teď ale velmi, velmi dobré věci."