Scuderia je tak po Haasu, Manoru a Renaultu čtvrtou stájí, které se podařilo úspěšně homologovat vůz pro rok 2016. Jeho přípravy tak i přes určité počáteční zpoždění pokračují podle plánu a Scuderia, která dnes společně s McLarenem a Red Bullem testuje mokré pneumatiky v Paul Ricard, nebude chybět při prvním předsezónním testu v Barceloně 22. února.
Letos jsou testy přísnější zejména v oblasti hlavy jezdce: boční opěrka musí být o 20 mm vyšší a musí vydržet tlak až 50 kN místo loňských 15 kN. Ferrari se úspěšným absolvováním nárazových testů veřejně zatím nepochlubilo.
Název nového vozu ani datum představení Ferrari ještě neprozradilo, dojde k němu ale několik dní před prvním výjezdem v Barceloně. V sezóně 2016 má za cíl porazit dominantní tým Mercedesu. Měla by mu k tomu pomoci hodně přepracovaná pohonná jednotka a stávající dvojice pilotů: Kimi Räikkönen se Sebastianem Vettelem.