Na dnešní den Scuderia již týden své příznivce lákala prostřednictvím hashtagu #ReadySetRed a slibovala jedinečné představení. Ke zklamání se z toho dnes vyklubala pouze povinnost registrace a hon za body, které nejlepším desíti lidem dá možnost "sehrát velkou roli při živém přenosu z představení nového závodního vozu Ferrari."
Zaregistrovaní musí být na sociálních sítích aktivní a dělat Ferrari velkou reklamu, za což budou body udělovány. Zatím není jasné, o jakou konkrétní roli půjde, zřejmě však dostanou možnost prostřednictvím Skypu vstoupit do přenosu, popř. budou ten den pozváni přímo do Maranella.
Ukončení soutěže je plánováno na 7. února, nové Ferrari vyvíjené pod kódovým označením 667 bude odhaleno krátce poté. Předsezónní test v Barceloně totiž začíná 22. února. Bližší informace o tom, jak v soutěži Scuderie sbírat body, najdete na oficiálních stánkách zde.