Poté, co se zavedla v kvalifikaci měřená letmá kola a každý jezdec má v inkriminovaný okamžik dráhu jen sám pro sebe, mění se kvalifikační systém rok co rok. Přesto se diváci zatím nudí a vedení týmů také není nadšeno.
Pro sezonu 2005 jsou navržena dvě letmá kola a časy z obou se budou sčítat a nebo se vypočítá průměr, což je pro výsledné postavení na startu totéž.
„Kvalifikace je stále otevřená. Nikdo neví, jak to nakonec bude,“ konstatuje šéf nejmenší stáje startovního pole. „Nemůžeme měnit systém každý rok. Představte si, že by se měnila každý rok pravidla u fotbalu! To by byl ale chaos.“
Stoddart sice připustil, že letmá kola jsou výhodou pro menší stáje, neboť se objeví na kameře stejně dlouho jako přední týmy, ale zároveň připouští, že bez diváků jim to užitek nepřinese.
„Někteří lidé by chtěli návrat ke klasické hodinové kvalifikaci se všemi auty na dráze, a to i když by neměla televize 20 minut co snímat. Ale můžeme najít kompromis. Nejdůležitějšími lidmi v tomto sportu je ale 300 milionů diváků, kteří dnem a nocí sledují naše závody. Oni jsou rozhodujícími zákazníky.“
Foto: Minardi F1 Team
Nejdůležitější jsou diváci
Podle Paula Stoddarta je nejdůležitější vyvarovat se neustálých změn.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Dwayne Johnson září na premiéře Moana 2: Tanec a svaly, které vyráží dech!
-
Breivik už má vězení dost. Masový vrah chce na svobodu
-
Breivik už má vězení dost. Masový vrah chce na svobodu
-
Polibek, který šokoval: Ana de Armas nachází štěstí po Benovi Affleckovi
-
Vzorný pacient Josef Zíma: Jak to s ním vypadá po amputaci nohy?
-
Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton
-
V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton
-
"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul
-
"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul