Manor už zahájil výrobu nového vozu, testování v aerodynamickém tunelu jde dobře

Roberto Merhi v Soči | foto: Manor Racing

Podle šéfa týmu Johna Bootha to ani s pohonnou jednotkou Mercedes nebude mít Manor v příštím roce snadné dostat se mezi týmy středu pole.

Po sezóně 2015 přejde malý britský tým z motorů Ferrari na Mercedesy a na převodovky a další díly od Williamsu. K dispozici tak sice bude mít solidní platformu pro další výrazný pokrok, podle Bootha to ale samo o sobě není zárukou úspěchu.

"Myslím, že ani s nejlepším motorem se stále nejedná o jednoduchý sport. Stále máme jen 100 lidí a teprve se blížíme k našemu limitu v aerodynamickém tunelu, ale pokud jde o limit CFD, tak ještě nejsme nikde. Nebudeme si ze sebe tedy dělat legraci s tím, že máme všechny odpovědi. Myslím si, že je třeba se podívat na to, kde jsme, a zkrátka pokračovat v budování," popisuje Booth pro F1i.

Potvrzuje, že letos už sice žádné vylepšení svého rok starého vozu nechystají, ale v továrně zdárně probíhá vývoj toho pro rok 2016: "Program v aerodynamickém tunelu jde opravdu dobře, takže jsme hodně nadšeni. Když to dáme dohromady se smlouvou na motory a převodovky, tak to je před příštím rokem dost vzrušující... výroba monokoku začala minulý týden," prozrazuje šéf Manoru.

Program testování nového vozu v aerodynamickém tunelu probíhá u Manoru velmi dobře | foto: Toyota Motorsport GmbH

Vyrazit do prvního předsezónního testu příští rok s novým vozem je podle něj povinností. Letos totiž před sezónou vůbec nejezdili: "Je to velmi důležité vzhledem k tomu, že se příští rok budou konat pouze dva testy. Máme nové lidi, s nimiž budeme u Mercedesu a Williamsu spolupracovat. Tyto vztahy tedy budeme budovat a společně pracovat."

Doporučit článek

Diskuze:

Počet příspěvků: 0 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy