Selhání v prvním testu by nás nemělo ovlivnit, tvrdí šéfinženýr Red Bullu

Monahgan si i přes kritickou situaci zachovává optimismus | foto: Red Bull Racing

Pokud se Red Bull nakonec dohodne na dodávce pohonných jednotek, dojde ke značnému skluzu v přípravě vozu na sezónu 2016. Rakouská stáj si umí představit, že případné selhání v prvním předsezónním testu nemusí být zásadní překážkou.

Čas stále více tlačí a Red Bull ho opravdu nemá na rozdávání. Musí počítat i s faktem, že první testy se posunuly ze začátku března na 22. - 25. únor příštího roku, což je důsledek změny termínu v pořádání Grand Prix Austrálie. Dokud rakouská stáj nebude vědět, jaké pohonné jednotky bude mít k dispozici, nemůže pracovat na voze pro příští rok.

Hlavní inženýr týmu Paul Monaghan připouští, že stále není nic jisté, ale je přesvědčen, že by se Red Bull dokázal vyrovnat se skutečností, že by k prvním testům na Circuit de Catalunya v Barceloně nastoupil se značně "syrovým" vozem. "Už teď je skoro pozdě. Dostáváme se pod tlak, ale měli bychom to zvládnout. Můžeme přijet na první test, který po třech čtyřech dnech skončí totálním fiaskem. Ale neměli bychom to brát tak, že každý, kdo v prvním testu uspěje, bude oproti nám mít nějakou výhodu. Mohli bychom to i zvládnout, ale raději se držíme při zemi."

V současné době se jedná, zda Red Bull a potažmo Toro Rosso opustí scénu F1. Dietrich Mateschitz hrozí touto variantou kvůli absenci konkurenceschopných pohonných jednotek, odmítá přijmout rok starou specifikaci motorů Ferrari.

Doporučit článek

Diskuze:

Počet příspěvků: 0 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy