Příští týden se v Singapuru dostanou ke slovu ty nejměkčí pneumatiky, které italský výrobce nabízí, tj. super-měkká směs s červeným označením a měkká žluté barvy. Ideálně vyhovují vlastnostem městského okruhu Marina Bay: rychle se zahřívají a poskytují maximální mechanickou přilnavost.
V Japonsku se naopak bude závodit na tom nejtvrdším, co Pirelli má letos k dispozici: na středně-tvrdých (bílé označení) a tvrdých (oranžové) pneumatikách, které se dobře vyrovnávají s vysokými energetickými požadavky rychlých a náročných zatáček v Suzuce. Letos se tam bude závodit dříve, proto se očekávají vyšší teploty.
Do Ruska zamíří Pirelli se stejnou kombinací jako do Singapuru: se super-měkkými a měkkými pneumatikami, jež by se měly dobře vyrovnat s širokou škálou zatáček a s jemným asfaltem v Soči, kde se velká cena pojede teprve podruhé.
V prvních dvou případech se jedná o stejné alokace jako minulý rok, pouze pro Velkou cenu Ruska sáhl italský dodavatel po pneumatikách o stupeň měkčích.