Sportovní ředitel Graeme Lowdon vypočítává důvody, které vedly k určitému druhu vyčerpání spíše po stránce psychické než fyzické. Od havárie Julese Bianchiho v Suzuce 2014 završil závod v Maďarsku velice obtížnou etapu existence týmu, který nyní potřebuje nabrat síly.
"Hungaroring byl těžkým víkendem na konci devítiměsíčního období, pro nás velice tvrdého," vysvětluje Lowdon. "Každý v týmu pro závody žije a věřím, že Jules by nás nepochválil, kdybychom do nich nešli. I pro něj jsme dělali, co se jenom dalo."
Po britské Grand Prix, kde se konečně objevil na bocích vozu statutární sponzor, přišly dva nejkritičtější týdny. "Pomalu odkládáme nepříjemnosti, na které ale nelze zapomenout - obchodní problémy, situaci před Grand Prix Austrálie, pak návrat na závodní dráhu, těžká rána v podobě Julesova odchodu, je to proces, který nás enormně zatěžuje," vysvětluje Lowdon.
"Přestávka nemohla pro nás přijít ve vhodnější čas, bylo to pro nás období obtížné ve všech směrech, zejména emocionálně. Jsem rád, že všichni, co odváděli týmu maximum, teď budou mít čas pobýt doma, se svými rodinami a "dobijí baterky" před belgickou Grand Prix. Chceme do ní vstoupit svěží a perfektně připravení," uzavírá Lowdon.