Ačkoliv v týmu po posledních dvou závodech zaplál jistý optimismus, Hülkenberg nadšení krotí a nepochybuje, že pouze stálým zlepšováním tým bude moci udržet svou pozici, protože kupředu určitě půjdou také soupeři. "S B-specifikací jsem spokojen i s celkovým výkonem. Když jsem do nového vozu usedl, hned jsem během prvních dvou kol věděl, že jsme vykročili tím správným směrem," popsal své pocity Nico.
"Inženýři posledních pár týdnů strávili analyzováním dat, zabralo jim to skutečně hodně času, protože si nemůžeme dovolit zůstat stát na místě. Potřebujeme ještě dosáhnout vyššího výkonu.
Na Hungaroringu bychom měli mít šanci, protože pomalejší a středně rychlé zatáčky by nám měly vyhovovat, pomoci by nám měla i volba o něco měkčích pneumatik," popisuje výhled týmu Hülkenberg.
Německý pilot také vyslovil svůj názor na příliš snadné ovládání současných monopostů F1: "Nepovažuji se za jednoho z kritiků současné F1. Pro mě je to pořád královská třída, v níž dnes řídíme nejlepší a nejrychlejší vozy. Pořád je pro mě dostatečné zábavná."