Mezi hlavní oblasti změn patří omezení pomocných aplikací pro piloty, aby ovládání vozů bylo náročnější, docházelo k častějším soubojům a byly na trati rychlejší. Dalším důležitým bodem bude omezení radiové komunikace mezi pilotem a boxy a zavedení manuálního startu. Všechna tato nařízení by měla být aplikována v Grand Prix Belgie, která se bude konat po letní pauze.
"Výrazné omezení pomůcek a radiové komunikace byly jednoznačně podpořeny a budou zavedeny co nejrychleji, počínaje letošní Grand Prix Belgie - se důrazem na startovní proceduru - a další v roce 2016. Tato opatření by měla přinést pilotům větší kontrolu nad vozem a vnést do závodu větší dramatičnost a nepředvídatelnost."
Nebyly to jediné změny, o kterých se ve středu večer hovořilo. S výhledem na zrychlení vozů pro rok 2017 přišlo také na přetřes možné revidování kvalifikačního formátu, který by mohl vstoupit v platnost už příští rok. Mezi návrhy se objevila i možnost krátkého sobotního závodu, stejně jako kompletní změny kvalifikačního systému.
Strategická skupina také posvětila možnost, aby si v následující sezóně týmy vybíraly směsi pro závod podle svého uvážení. Nyní probíhají konzultace s Pirelli jak s touto novou okolností co nejlépe naložit.
Změny, které schválila Strategická skupina musí nyní schválena Komisí F1 a poté ratifikována na konci tohoto měsíce světovou radou FIA.