Jezdci budou absolvovat první letmé kolo v sobotu odpoledne s prázdným vozem a druhé letmé kolo v neděli dopoledne už s natankovanými nádržemi pro závod. Časy obou kol se sečtou a nejmenší součet určí majitele Pole Position.
Hlavní výhodou by mělo být to, že se bude v obou kvalifikacích závodit naplno, což letos chybělo a bylo i velmi kritizováno.
„Zatím jsem o tom ještě příliš nepřemýšlel. Budeme se tomu muset přizpůsobit. Udělat na dráze chybu si nebudeme moci dovolit, ale na druhou stranu bude nutné jet agresivně v obou kolech, takže to bude příští rok úplně jiné, než letos,“ řekl včera Trulli.
Tento systém nesporně otvírá další možnost pro taktizování a hru strategie. Rychlý pilot získá solidní čas v prvním letmém kole a pro druhé si bude moci dovolit více paliva, aby vydržel na trati déle a dostal se do vedení před své soupeře.
Foto: Jarno Trulli
Trulli je s novou kvalifikací spokojen
Podle Itala ve službách japonského týmu Toyota se bude pořadí na startu snáze předpovídat.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Halinu Pawlowskou zradilo zdraví: Jaká je prognóza na následující měsíce?
-
Jiří Langmajer čekal v Himalájích na zázrak! Myslel, že už nezvládne jít dál
-
Martin Dejdar řekl, co je zrůdné! Jde o politiku
-
Jaromír Soukup si to nechal pro sebe! Tajemství prozradil advokát Hanychové
-
Počasí: Zimu do Česka přinesla tlaková níže Caetano. Co od ní můžeme čekat?
-
Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton
-
V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton
-
"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul
-
"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul