Jordan Ford si v Sepangu věří na body

A pomalu to začíná znovu. GP Austrálie je pomalu odsunuta do zapomnění a s blížícím se dalším závodem letošního ročníku se komentáře a prohlášení mění z času minulého na čas budoucí. Také britský tým Jordan není výjimkou.

Stáj Eddieho Jordana by chtěla v Malajsii smazat neúspěch z Austrálie, kde ani jeden vůz nespatřil cíl závodu. Oba piloti se těší na to, že se jim na okruhu Sepang podaří prokázat vysoký potenciál letošního vozu EJ13. Jak Fisichella, tak Firman přizpůsobili svůj kondiční trénink klimatickým podmínkám, kterými je malajský okruh charakteristický. Tropická vedra spolu s neuvěřitelně vysokou vlhkostí nejsou zatěžkávací zkouškou pouze monopostů, ale také pilotů.

Ralph Firman již okruh zná ze svého účinkování v japonském seriálu vozů GT. V loňském roce zde ve voze Honda NSX-R s kolegou Matsudou zvítězil způsobem start cíl. „Sepang je jeden z nejhezčích okruhů, na kterých jsem v poslední době závodil a je moc dobré, že ho již znám. Také místní klimatické podmínky mne nepřekvapí a náš trénink po GP Austrálie mne ujistil v tom, že jsem ve výborné formě,“ konstatoval Firman.

Kolega Fisichella má okruh rád, především však jeho zázemí, trať nepovažuje za nic senzačního. Prohlásil, že po povzbuzujícím závodě v Melbourne se těší na další poznatky o novém voze, který závod jistě přinese a doufá v to, že se týmu podaří najít rezervy, které vůz přiblíží konkurenci.

Upozornil však na tvrdost klimatických podmínek: „Za vysoké teploty a vlhkosti je 90 minut ve voze velmi obtížných a snadněji se udělá chyba.“ Dále se přiznal, že jediným okruhem, kde používá láhev s tekutinami za jízdy je právě Sepang, všude jinde by ho pití rozptylovalo.

Doporučit článek

Diskuze:

Počet příspěvků: 0 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy