Eddie Jordan podepsal pro závod v Šanghaji sponzorský kontrakt s čínskou společností Citibank China a tvrdí, že je přístup ke spolupráci ze strany Číňanů příkladný.
Podle Jordana je jeho tým v tuto chvíli prakticky stejně populární, jako slavné Ferrari. Na straně jedné by to mohlo údajně být žlutou barvou týmu, jež je pro Asii charakteristická, na straně druhé tím, že byl vůbec prvním šéfem týmu F1, který do Číny kdy oficiálně zavítal.
„Čína je opravdu důležitou ekonomickou silou a F1 je prvním skutečně celosvětovým podnikem, který se tam představí,“ dodává šéf stáje.
Foto: Jordan Grand Prix
Jordan je skoro stejně populární jako Ferrari
Zakladatel a vlastník stáje ze Silverstone je s obrazem svého týmu v Číně velmi spokojen.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Banán přilepený lepící páskou se prodal. Za částku, které se jen těžko věří
-
Eva Pavlová se stala terčem nespokojených občanů. Jak to nesla?
-
Bývalka Bena Afflecka učinila v otázce Jennifer Lopez zásadní rozhodnutí!
-
Dwayne Johnson září na premiéře Moana 2: Tanec a svaly, které vyráží dech!
-
Breivik už má vězení dost. Masový vrah chce na svobodu
-
Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton
-
V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton
-
"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul
-
"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul