Eddie Jordan podepsal pro závod v Šanghaji sponzorský kontrakt s čínskou společností Citibank China a tvrdí, že je přístup ke spolupráci ze strany Číňanů příkladný.
Podle Jordana je jeho tým v tuto chvíli prakticky stejně populární, jako slavné Ferrari. Na straně jedné by to mohlo údajně být žlutou barvou týmu, jež je pro Asii charakteristická, na straně druhé tím, že byl vůbec prvním šéfem týmu F1, který do Číny kdy oficiálně zavítal.
„Čína je opravdu důležitou ekonomickou silou a F1 je prvním skutečně celosvětovým podnikem, který se tam představí,“ dodává šéf stáje.
Foto: Jordan Grand Prix
Jordan je skoro stejně populární jako Ferrari
Zakladatel a vlastník stáje ze Silverstone je s obrazem svého týmu v Číně velmi spokojen.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Soukup, Hanychová a vyřizování dluhů! Může za to Dopita, říká miliardář
-
Rekordní Madonna v Brazílii: Show popové hvězdy viděly statisíce lidí!
-
Boston Bruins pokazili sen českých fanoušků! Pastrňák zatím na domácí MS nepřijede
-
Středeční počasí: Jak bude na Den vítězství?
-
Audrey Hepburnová (†63): Filmová legenda by dnes měla 95. narozeniny!
-
GP USA: Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty
-
SPRINT USA: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy
-
GP USA: Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil
-
GP USA: Verstappen si pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel