Při dnešní kvalifikaci do závodu zamířili oba piloti po prvních kolech místo do letmého kola přímo do boxů, což vyvolalo velké překvapení. Šéf týmu Paul Stoddart je však přesvědčen, že nehrozí možnost, že by vozy do zítřejšího závodu nastoupit nesměly. Důvodem by mělo být to, že při včerejší první kvalifikaci se s jistotou jak Wilson, tak Verstappen dostali pod hranici 107% nejlepšího času.
Tento krok umožňuje podle Stoddarta týmu pracovat na vozech celou noc a především je přizpůsobit možným aktuálním podmínkám před startem. Postup hraničící s balancováním na hraně pravidel vysvětluje Australan jasně. Vzhledem k tomu, že tým neměl možnost před závodem prakticky testovat, je tohle logické řešení a celý tým se shoduje, že správné. Inženýři a mechanici tak budou mít o něco více času na přípravu vozů tak, aby vůbec dokončily závod a zkušenost dokazuje, že v prvním závodě se vyplácí spolehlivost. Ostatní totiž již na svých vozech nesmí po skončení 2. kvalifikace nic upravovat.
Minardi využívá mezery v pravidlech
Zdá se, že ve Formuli 1 se bojuje všemi způsoby a to nejen na trati a při projektech v počítačích. Tým Minardi se rozhodl využít skulinky v pravidlech a prodloužit si možnost pracovat na vozech i během dnešní noci.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Banán přilepený lepící páskou se prodal. Za částku, které se jen těžko věří
-
Eva Pavlová se stala terčem nespokojených občanů. Jak to nesla?
-
Bývalka Bena Afflecka učinila v otázce Jennifer Lopez zásadní rozhodnutí!
-
Dwayne Johnson září na premiéře Moana 2: Tanec a svaly, které vyráží dech!
-
Breivik už má vězení dost. Masový vrah chce na svobodu
-
Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton
-
V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton
-
"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul
-
"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul