Jordan a možná změna druhého pilota

A opět je tu zpráva o možných pilotech pro zbývající volné monoposty. Nedávno se psalo o tom, že brazilský jezdec Massa, který byl propuštěn z týmu Sauber bude v sezoně 2003 testovat pro tým Ferrari. Dle zprávy na grandprix.com však je tato možnost pro Massu tou poslední, neboť i nadále usiluje o závodní sedačku, možností však je velmi málo, pokud nepočítáme Arrows, je tu již jen tým Minardi a možná druhý pilot týmu Jordan, kde má však platnou smlouvu Sato.

Sponzor Benson a Hedges hodlají svůj příspěvek do rozpočtu týmu zvýšit, ale jejich podmínkou je Eddie Irvine. Eddie Jordanovi je však jasné, že finanční situace týmu není taková, aby mohl platit dva poměrně drahé piloty, kterými Fisichella a Irvine dnes jsou, a tak by peníze od sponzora byly přes tým jen prolity do kapsy Irvina.
Jordan však usilovně hledá velkého sponzora, bez kterého je jeho budoucnost kritická. Došlo k jednání se společností Red Bull, jenž však uvažuje v případě odchodu od Sauberu o koupi celého týmu, což je pro Eddie Jordana zatím nepřijatelné.
Je tu však šance, že by se za některým z volných pilotů objevil silný sponzor, který by byl schopen rozpočet žlutého týmu urovnat a pokud by byl i dobrý, jistě by Jordan s vyplacením Sata nečekal. V toto, dle sdělení doufá Massa a také Enrique Bernoldi, favorit posledních let právě firmy Red Bull, která tomuto jezdci v sezoně 2002 koupila sedačku v týmu Arrows.
Jak je vidět, škatule škatule hejbejte se není jen oblíbenou hrou v našich mateřských školkách, je jen otázkou, jak musí tato jednání působit na psychiku jmenovaných pilotů a především Takumo Sata…

Doporučit článek

Diskuze:

Počet příspěvků: 0 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy