Podle Heada pouze zákaz kontroly trakce napínavé okamžiky do F1 nevrátí. Pokud chceme drama, musíme dle něj změnit i pneumatiky. „Naše pneumatiky vzadu jsou jen stěží větší od těch předních a s více jak 850 koňskými silami výkonu. Pokud se vůz dostane jen mírně z ideální stopy, zničíte zadní pneumatiky a jezdíte jako na ledu,“ prohlásil Head.
Dodává, že pouze zvětšení styčné plochy zadních pneumatik přinese dramatičtější závody, neboť bude lépe zajištěn přenos váhy a výkonu na trať. To může být dosaženo buď zvětšením šířky pláště a nebo návratem ke slickům, hladkým plášťům.
Nové pneumatiky by mohly vrátit vzrušení
Technický ředitel a spoluvlastník týmu BMW Williams Patrick Head se domnívá, že by bylo vhodné přehodnotit předpisy, týkající se pneumatik vozů Formule 1. V pneumatikách se vzorkem vidí příčinu malé zajímavosti závodů.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Všichni ho známe, jaký je ale princ William v soukromí? Zdroj z královského paláce promluvil!
-
Před 30 lety zahynul legendární Ayrton Senna: Vzpomíná na něj celý svět
-
Pink před jejími koncerty okradli!
-
Freddie Mercury překvapivě nikdy neměl být zpěvákem!
-
Richard Gere přiznal: Neměl jsem peníze na jídlo, hladověl jsem!
-
Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?
-
Odejde Newey k Ferrari? K překvapivému kroku se vyjadřuje jeho kamarád Patrese
-
"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg
-
Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO