Podle Heada pouze zákaz kontroly trakce napínavé okamžiky do F1 nevrátí. Pokud chceme drama, musíme dle něj změnit i pneumatiky. „Naše pneumatiky vzadu jsou jen stěží větší od těch předních a s více jak 850 koňskými silami výkonu. Pokud se vůz dostane jen mírně z ideální stopy, zničíte zadní pneumatiky a jezdíte jako na ledu,“ prohlásil Head.
Dodává, že pouze zvětšení styčné plochy zadních pneumatik přinese dramatičtější závody, neboť bude lépe zajištěn přenos váhy a výkonu na trať. To může být dosaženo buď zvětšením šířky pláště a nebo návratem ke slickům, hladkým plášťům.
Nové pneumatiky by mohly vrátit vzrušení
Technický ředitel a spoluvlastník týmu BMW Williams Patrick Head se domnívá, že by bylo vhodné přehodnotit předpisy, týkající se pneumatik vozů Formule 1. V pneumatikách se vzorkem vidí příčinu malé zajímavosti závodů.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Banán přilepený lepící páskou se prodal. Za částku, které se jen těžko věří
-
Eva Pavlová se stala terčem nespokojených občanů. Jak to nesla?
-
Bývalka Bena Afflecka učinila v otázce Jennifer Lopez zásadní rozhodnutí!
-
Dwayne Johnson září na premiéře Moana 2: Tanec a svaly, které vyráží dech!
-
Breivik už má vězení dost. Masový vrah chce na svobodu
-
Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton
-
V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton
-
"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul
-
"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul