Hockenheimring očima Alexe Wurze

Wurz, Alex | foto: McLaren

Testovací pilot McLarenu seznamuje čtenáře s průjezdem závodního okruhu, na kterém se koná příští závod F1.

Rozjíždíte se rychle z mírného kopce na cílové rovince až na rychlost kolem 250 km/h na sedmičku před lehkým přibržděním do rychlé Nordkurve. Je velmi důležité udržet si v ní rychlost 200 km/h, přeskakujete obrubníky na výjezdu a následuje rovinka k vracečce Parabolika, kde očekáváme rychlost na výjezdu kolem 110 km/h. Je to začátek nového úseku okruhu.

Mírná levá zatáčka, která Paraboliku okamžitě následuje, vás přivádí do dlouhé široké levé zatáčky. Rozjedete se tu až na 310 km/h, než prudce brzdíte do pravé vracečky, která nahradila původní Ostkurve. Dá se jet tak 70 km/h, je to nejpomalejší zatáčka okruhu a představuje návrat na původní část okruhu. Opět akcelerujete až na 300 km/h a přichází nový komplex Spitzkehre.

Následuje pravá zatáčka, jedete 100 km/h. Na plný plyn projíždíte krátkou rovinku před další pomalou levou zatáčkou. Mírná levá zákruta je následovaná pravou, která vás opět vrací na původní okruh, na zadní rovinku. Opět plný plyn, lesem přijíždíte ke Stadionu.

Mobil 1 Kurve je vstupem do celého komplexu a tato pravá rychlá zatáčka se dá projet na čtyřku 170 km/h. Přichází dlouhá levá vracečka Sachs, podřazujete na dvojku a brzdíte na rychlost kolem 105 km/h. Trať potom vede mírným levopravým esíčkem k závěrečné Südkurve. Tato dlouhá pravá zatáčka se jede na dva vrcholy zhruba 150 km/h na trojku a přivádí vás zpět na cílovou rovinku.

Foto: West McLaren Mercedes

Doporučit článek

Diskuze:

Počet příspěvků: 0 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy