1. Aerodynamika
Limitovaná výška difuzoru, zvednuté přední křídlo, zadní křídlo posunuto směrem dopředu a změněno šasi před zadními koly. V součtu by tyto změny měli zredukovat přítlak u některých aut nejméně o 25% a omezit přilnavost asi o 4%.
2. Pneumatiky
Letos si jezdec může vybrat ze dvou směsí. Příští rok bude mít dvě sady z vybraných pneu, jednu na pátek a sobotu, druhou pro kvalifikaci a závod. Poškozená pneu mohou být vyměněna během závodu (z první sady), ale auto nesmí být během výměny ve stejnou dobu dotankováno.
3. Motor
Jeden motor na dva závodní víkendy.
4. Motory pro rok 2006
Maximální obsah 2,4 litru a osm válců, pevná rozteč válců, minimální váha a nízké těžiště. Přímý vstřik paliva, variabilní časování ventilů. Pouze jedna zapalovací svíčka, jeden vstřikovací ventil na válec. Exotické materiály jsou zakázány.
Během roku 2006 a 2007 budou týmy, které nezískají 2,4-litrový motor používat stávající 3-litrové s omezeným výkonem a otáčkami od FIA.
Foto: Renault ČR
Změny po roce 2004
FIA v čele s Maxem Mosleym předložila plány jak snížit rychlost Formule 1.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Banán přilepený lepící páskou se prodal. Za částku, které se jen těžko věří
-
Eva Pavlová se stala terčem nespokojených občanů. Jak to nesla?
-
Bývalka Bena Afflecka učinila v otázce Jennifer Lopez zásadní rozhodnutí!
-
Dwayne Johnson září na premiéře Moana 2: Tanec a svaly, které vyráží dech!
-
Breivik už má vězení dost. Masový vrah chce na svobodu
-
Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství
-
Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton
-
V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton
-
"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul