Zatímco v úterý dopoledne, kdy za volant usedl testovací pilot Oliver Turvey, musel kvůli problému se senzorem své jízdy přerušit a zvládl jen 66 kol, ve středu již kroužil bez problémů a po skončení zkonstatoval, že šlo "o extrémně produktivní poslední den v Barceloně," protože Jenson "prošel všechny položky dnešního plánu jízd."
Co tento plán zahrnoval? "Dopoledne jízdu s měřící soustavou na voze pro zachycení aerodynamických dat a dlouhou sérii mechanických a aerodynamických změn vyvážení s úpravami předního křídla a zavěšení, abychom našim inženýrům poskytli detailní data o MP4-30," uvádí stáj z Wokingu.
"Tým se také věnoval průzkumným pracím před Monakem (práce na nastavení pro nízké rychlosti) a před Kanadou (zadní křídlo pro nízký přítlak), což nás vybavilo užitečnými informacemi před těmito dvěma extrémními závody," pokračuje McLaren.
V neděli během Velké ceny Španělska prožil Button "děsivou jízdu" kvůli nestabilní zadní části, proto se zaměřili i na tento problém. A úspěšně: "Jenson oznámil, že v práci, kterou jsme dnes podnikli na nastavení, jsme zašli hodně daleko v rámci řešení nevyváženosti zadní části při jízdě."
Samotný pilot po skončení dodává: "Test jsem si opravdu užil, hodně jsme se naučili. Nyní jsme připraveni na pořádnou akci v Monaku příští týden."
Button pilot dosáhl ve středu na super-měkkých pneumatikách čtvrtého nejrychlejšího času - o 0,847 pomalejšího než Jolyon Palmer s Lotusem (rovněž na super-měkkých) - a zvládl ujet rovných 100 kol, tj. 465,5 km (více ve shrnutí zde).