V boxech nejrychleji přezouvalo Ferrari, nejdelší stint předvedl Rosberg

Vettel, Sebastian | foto: Scuderia Ferrari

BARCELONA - ZASTÁVKY V BOXECH A PNEUMATIKOVÉ STRATEGIE; Jak si vedly týmy při přezouvání svých pilotů v boxech a jaké strategie pro ně ve Velké ceně Španělska zvolily?

Absolutně nejrychlejší zastávky jsme mohli pozorovat u Ferrari, které Vettela i Räikkönena zvládlo dvakrát odbavit za 2,2 sekundy. Také druhá výměna pneumatik u Sebastiana byla velmi rychlá (2,3 s), v boxech se tak dnes zdržel ze všech nejméně, u Kimiho se protáhla na 3,1 s.

Při přezouvání se dostali ve všech případech také u Williamsu, když v boxech stavěl Bottas (2,8 a 2,3 s), a u Mercedesu při práci na Rosbergově voze (2,5 a 2,8 s). Stříbrné šípy ale zkazily první zastávku Hamiltonovi, kterému kvůli ní nevyšel pokus o podseknutí Vettela.

Nejpomalejší byli mechanici Sauberu při přezouvání Ericssona (5,9 a 3,5 s) - lépe dnes práci v boxech zvládl u svých jezdců i nejpomalejší Manor.

Do Velké ceny Španělska startovali všichni jezdci na středně-tvrdých pneumatikách, v ní nejčastěji volily dvouzastávkovou strategii. Pouze třetina z klasifikovaných se v boxech objevila třikrát: Button, Hamilton, Hülkenberg, Massa, Merhi a Stevens.

Nejdelší stint na měkčí sadě předvedl Rosberg: 30 kol představovalo 45 % závodu vypsaného celkem na 66 okruhů. Na tvrdých pneumatikách toho nejvíce zvládli piloti Toro Rosso: oba shodně 28 kol.

Přehled stintů a použitých směsí pneumatik, pro zvětšení klikněte (zdroj: Pirelli)

Doporučit článek

Diskuze:

Počet příspěvků: 1 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy