Díky pravidlu jediného motoru na celý závodní víkend se nabízí velkým týmům možnost použití dvou specifikací motorů.
V případě výměny agregátu těsně před závodem Grand Prix by mohl tým v případě vynucené výměny použít silnější motor. Ten by byl totiž ušetřen zátěži z volných tréninků a kvalifikace, tedy by mohl mít vyšší výkon při o něco menší spolehlivosti.
„Takový motor připravený nemáme,“ prohlásil šéf přípravy a vývoje motorů Ferrari Gilles Simon, ale připustil, že takový scénář u Ferrari skutečně existoval.
„Pokud by motor neabsolvoval tréninky a kvalifikace, mohli bychom použít vyšší otáčky, ale skutečně nemáme různé specifikace našeho motoru V10.“
Ferrari je spolu s Renaultem týmem s nejspolehlivějšími monoposty.
Foto: Scuderia Ferrari
Ferrari popřelo dvě specifikace motorů
Přiznalo však, že tuto možnost při přípravě na sezonu 2004 zvažovalo.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Banán přilepený lepící páskou se prodal. Za částku, které se jen těžko věří
-
Eva Pavlová se stala terčem nespokojených občanů. Jak to nesla?
-
Bývalka Bena Afflecka učinila v otázce Jennifer Lopez zásadní rozhodnutí!
-
Dwayne Johnson září na premiéře Moana 2: Tanec a svaly, které vyráží dech!
-
Breivik už má vězení dost. Masový vrah chce na svobodu
-
Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton
-
V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton
-
"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul
-
"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul