Namísto současných dvou hodinových kvalifikací, ve kterých má každý pilot k dispozici jedno měřené kolo, se má od července jezdit kvalifikace 2x 20 minut, přičemž každý pilot může odjet až šest kol, tedy s největší pravděpodobností dvě měřená v každé dvacetiminutovce. Navíc nebude rozhodovat pouze poslední měřené kolo, ale nejrychlejší časy z obou částí se budou sčítat.
"Zní to dobře," podporuje změnu Christiano da Matta, brazilský pilot Toyoty. "Hlavně nápad sčítat oba nejlepší časy."
Podle da Matty tento systém odpovídá tomu, o čem má kvalifikace být: "Je to rozhodně lepší pro diváky."
Foto: Panasonic Toyota
Da Matta pro nový kvalifikační systém
Christiano da Matta vítá nový systém kvalifikace, který má vejít v platnost počínaje Velkou cenou Velké Británie v Silverstone.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Eva Pavlová se stala terčem nespokojených občanů. Jak to nesla?
-
Bývalka Bena Afflecka učinila v otázce Jennifer Lopez zásadní rozhodnutí!
-
Dwayne Johnson září na premiéře Moana 2: Tanec a svaly, které vyráží dech!
-
Breivik už má vězení dost. Masový vrah chce na svobodu
-
Breivik už má vězení dost. Masový vrah chce na svobodu
-
Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton
-
V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton
-
"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul
-
"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul