Williams v Rakousku převzal páté místo v poháru konstruktérů od McLarenu poté, co v posledních dvou závodech bojoval na čele. V Kanadě, po problémech Mercedesu, si mohl dokonce vyjet za určitých okolností i vítězství. Jenže nepovedená zastávka Massy a následná nehoda v závěru závodu vše zmařila. To McLaren byl v předešlých dvou závodech vždy nejslabším týmem používajícím motory Mercedes.
McLaren do Rakouska sice dovezl velký balík novinek, o kterém prohlašoval, jak je s ním spokojen, avšak na lepší než 7. místo v cíli to nestačilo. Závodní ředitel McLarenu, Eric Boullier, oceňuje práci, kterou Williams s FW36 odvedl, avšak podle něj bude forma v závislosti na okruzích kolísat.
"Je to docela zvláštní, protože jak se ukazuje, v některých závodech vidíme nezvyklé pořadí jen díky charakteru okruhu," odpověděl Boullier na otázku, zda dává forma Williamsu z Rakouska naději na to, že by s Mercedesy mohl někdo ve zbytku sezony bojovat. "Williams postavil dobré auto, mají sice nějaké slabiny, ale také spoustu silných stránech, zvláště na určitých typech okruhu.
Tak šťastný Williams jako po VC Rakouska už jsme dlouho neviděli (zdroj: Williams F1 Team)
Na okruzích plných zatáček, jako třeba Monako, neměli moc dobrou formu, ale na okruzích s více šikanami a dlouhými rovinkami - jako třeba Kanada nebo Rakousko - byli hodně silní. Letošní rok hrají velkou roli pohonné jednotky, ovladatelnost auta a používání energie. To je důvod, proč si myslím, že s různými charaktery okruhů se bude měnit i forma daných týmů."