Fin se zatím s rychlostí trápí a v prvních sedmi závodech získal pouze 18 bodů, zatímco jeho týmový kolega Fernando Alonso jich má na svém kontě už 69.
"Dívali jsme se na spoustu věcí, ale je velmi těžké říci, co je tou příčinou. Snad tady [v Rakousku] budeme o něco konkurenceschopnější, spokojenější s tím, jak se věci budou vyvíjet a získáme lepší výsledky," věří Räikkönen.
Na výjezdu z vlásenky v Kanadě dostal dvakrát smyk - jednou v tréninku a jednou v závodě. "Když se sejde hodně věcí, může k tomu dojít. Po trénincích jsme o tom věděli, ale moc jsme o tom nepřemýšleli. Už se to nestane. Učinili jsme od posledního závodu hodně změn." Uvedl, že dostal "náhlé kopnutí," a Ferrari potvrdilo, že "potíže souvisely s nastavením motoru."
"Trať se od té v Kanadě, kde je hodně rovinek a šikan, moc neliší: má dlouhé rovinky a tři rychlé zatáčky. Ale měla by být lepší než ta v Kanadě. Bahrajn a Kanada jsou pro nás ta nejtěžší místa. Snad nám to teď půjde a bude to hodně dobré. Ale to uvidíme až zítra," dodává Räikkönen.
Räikkönen se dostával do smyků kvůli potížím s nastavením motoru, v Rakousku by se to nemělo už opakovat, trať bude navíc Ferrari více vyhovovat (foto: Scuderia Ferrari)