"Myslím, že jo," vidí Hamilton souvislosti mezi letošním rokem a svou první sezónou v F1 po boku Španěla, kterého v celkovém pořadí nakonec předčil. "Nejtěžší soupeření s týmovým kolegou jsem zažil v roce 2007, kdy jsem jezdil s Fernandem."
"Závod s Nicem v Bahrajnu byl stejně náročný. Pak tento závod [ve Španělsku] byl zřejmě druhý nejnáročnější po něm. Je to fajn, že nám umožňují spolu závodit," pochvaluje si britský pilot to, že Mercedes do jejich soubojů pomocí týmové režie nezasahuje. Výkonný ředitel Toto Wolff však naznačil, že by se to ve druhé části sezóny mohlo změnit (více zde).
"Nico byl o víkendu velmi rychlý, opravdu na to nemám odpověď kromě toho, že jsem se od soboty necítil moc pohodlně. Doufal jsem, že závod bude lepší, ale nebyl," říká Hamilton, který cílem projel jen o 6 desetin sekundy před Rosbergem.
"Když řídím, tak se ptám, jak velký náskok potřebuji. V Bahrajnu jsem věděl, že potřebuji vést o 10 sekund, takže jsem si to vyjel a myslel si, že to bude v pohodě. Jenže pak vyjel safety car. Ve Španělsku na pneumatikách tak velkou výhodu nemáte. Ptal jsem se, jak velký náskok potřebuji, ale přišel jsem o něj, obecně kvůli zastávkám... vytvořil velký tlak a byl blízko tomu, aby mu to vyšlo. Nejsem rád v takové pozici," dodává Hamilton.
Lewis Hamilton vyhrává, s Rosbergem však svádí těžké souboje - podobné těm s Alonsem
z roku 2007 (foto: Mercedes AMG F1 Team)