Dvě před loňskou sezonou upravené zatáčky hned po startu přinesou podle Rampfa zajímavou podívanou, neboť pasáž nabízí možnosti k předjíždění.
„Úvodní těsná zatáčka dává jezdci možnost odlišné nájezdové stopy, to znamená, že tam mohou zariskovat,“ upozorňuje na divácky zajímavou pasáž Rampf.
Technický ředitel také potvrdil, že Sauber hodlá pokračovat v porážkách továrních týmů a při GP Evropy bude C23 opatřen upravenými aerodynamickými komponenty, které již byly navrhnuty a odzkoušeny v novém aerodynamickém tunelu a testovány na britském okruhu Silverstone.
Foto: Sauber Petronas
První zatáčka bude opět vzrušující
Technický ředitel stáje Sauber Petronas Willy Rampf se opět těší na první zatáčku okruhu Nürburgring.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala
-
Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball
-
PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše
-
Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele