Dvě před loňskou sezonou upravené zatáčky hned po startu přinesou podle Rampfa zajímavou podívanou, neboť pasáž nabízí možnosti k předjíždění.
„Úvodní těsná zatáčka dává jezdci možnost odlišné nájezdové stopy, to znamená, že tam mohou zariskovat,“ upozorňuje na divácky zajímavou pasáž Rampf.
Technický ředitel také potvrdil, že Sauber hodlá pokračovat v porážkách továrních týmů a při GP Evropy bude C23 opatřen upravenými aerodynamickými komponenty, které již byly navrhnuty a odzkoušeny v novém aerodynamickém tunelu a testovány na britském okruhu Silverstone.
Foto: Sauber Petronas
První zatáčka bude opět vzrušující
Technický ředitel stáje Sauber Petronas Willy Rampf se opět těší na první zatáčku okruhu Nürburgring.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Karel Šíp a slovo bavič? Suchý prozradil, kdo na něj byl alergický!
-
ZOO Praha bude zase hledat jméno. Narodilo se mládě orangutana
-
Princezna Charlotte: Nová fotka od maminky jako dárek k dnešním narozeninám!
-
Po trati v Česku se řítil vlak bez strojvedoucího. Jízda skončila vykolejením
-
Neústupná Kateřina Brožová: Chce spravedlnost kvůli smrti Jordyho!
-
Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO
-
Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?
-
Odejde Newey k Ferrari? K překvapivému kroku se vyjadřuje jeho kamarád Patrese
-
"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg