Nyní dvaadvacetiletý Brit dostane v letošním roce životní šanci od týmu Arden, za který už (byť v GP2) závodili pozdější jezdci F1 Kovalainen, Senna, Buemi, Pérez, nebo Pic. Žhavá je však i sedačka v GP3, na kterou Mardenborough usedne. V loňské sezóně totiž právě pro tento tým jezdil vítěz šampionátu Daniil Kvjat, který letos i díky obrovskému množství štědrých sponzorů bude jezdit za Toro Rosso.
Mardenborough závodil na motokárách jako dítě od osmi let, ale když mu bylo jedenáct, byla závodní dráha v jeho rodném městě zavřena a jeho rodiče neměli dostatek financí, aby mohli mladého závodníka posílat na vzdálenější okruhy a jeho kariéra se tak zdála být u konce.
Zklamaný mladík pokračoval v závodění alespoň ve virtuálním světě a prostřednictvím internetu se poměřoval s lidmi z celého světa. Zpět na dráhu reálného závodníka mu pomohl virtuální šampionát, který organizovala společnost Sony ve spolupráci s Nissanem. V konkurenci více než 90 000 dalších závodníků Mardenborough vyhrál a získal tak právo startovat s Nissanem na závodě na 24 hodin v Dubaji, kde tento do té doby neznámý závodník zaskočil naprosto všechny, když skončil ve své kategorii na třetím místě.
Po úspěchu v Dubaji následovali úspěšné štace v dalších automobilových sériích. V loňském roce se však Mardenborough odhodlal k velké změně a zamířil k formulím. V šampionátu Toyoty se ve své první sezóně umístil desátý a vzhledem k tomu, že z nováčků byl jasně nejlepší, bylo jasné, že Brit zřejmě zamíří do vyšších pater závodění ve formulích.
Mardenborough nakonec dostal nabídku od úspěšného týmu Christiana Hornera Arden a mimoto podepsal smlouvu také s juniorským týmem Red Bullu. Pokud by se mu dařilo i v této sezóně mohl by už po vzoru Kvjata pomýšlet i na F1. S tímto pohádkovým příběhem by totiž o sponzory určitě také neměl nouzi.