Michael Schumacher v okamžiku kolize v tunelu vedl za Safety carem startovní pole dnešního závodu. Trulli a Button tou dobou totiž zajeli ke své druhé zastávce v boxech. Jezdec Ferrari pak odstoupil ze závodu po nečekané nehodě, když ho měl Montoya natlačit na svodidla.
Montoya tvrdil, že Schumacher nečekaně tvrdě zabrzdil a on se již jen stačil vyhnout doprava ke svodidlům. Tam však již nebylo dost místa. Naopak německý pilot Ferrari zase říká, že podobným způsobem zahříval gumy a brzdy již celý okruh, neboť bylo jasné, že Safety car zajíždí a závod bude restartován.
„Bez ohledu na to, co by si mohl Ross a nebo Michael myslet, Juan není neférový pilot,“ říká technický ředitel Williamsu Patrick Head a dodává, že Kolumbijec ví, kde jsou hranice soupeření a respektuje je.
Žádnou takovou špinavost, ze které ho obvinil Ross Brawn, by JPM podle Heada záměrně nepodnikl. „Juan mi řekl, že Michael brzdil velmi tvrdě a já si nemyslím, že dělat to ve tmavém tunelu je moudré.“
Foto: Scuderia Ferrari
Incident Schumacher X Montoya závodní kolizí
FIA oznámila výsledek šetření traťových komisařů, viníkem není nikdo, penalizace se udělovat nebude!
Doporučit článek
Další zprávy
-
Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala
-
Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball
-
PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše
-
Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele