Incident Schumacher X Montoya závodní kolizí

Schumacher M. - Brawn | foto: Scuderia Ferrari

FIA oznámila výsledek šetření traťových komisařů, viníkem není nikdo, penalizace se udělovat nebude!

Michael Schumacher v okamžiku kolize v tunelu vedl za Safety carem startovní pole dnešního závodu. Trulli a Button tou dobou totiž zajeli ke své druhé zastávce v boxech. Jezdec Ferrari pak odstoupil ze závodu po nečekané nehodě, když ho měl Montoya natlačit na svodidla.

Montoya tvrdil, že Schumacher nečekaně tvrdě zabrzdil a on se již jen stačil vyhnout doprava ke svodidlům. Tam však již nebylo dost místa. Naopak německý pilot Ferrari zase říká, že podobným způsobem zahříval gumy a brzdy již celý okruh, neboť bylo jasné, že Safety car zajíždí a závod bude restartován.

„Bez ohledu na to, co by si mohl Ross a nebo Michael myslet, Juan není neférový pilot,“ říká technický ředitel Williamsu Patrick Head a dodává, že Kolumbijec ví, kde jsou hranice soupeření a respektuje je.

Žádnou takovou špinavost, ze které ho obvinil Ross Brawn, by JPM podle Heada záměrně nepodnikl. „Juan mi řekl, že Michael brzdil velmi tvrdě a já si nemyslím, že dělat to ve tmavém tunelu je moudré.“


Foto: Scuderia Ferrari

Doporučit článek

Diskuze:

Počet příspěvků: 0 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy